Gasesti mai jos raspunsuri pentru posibile intrebari legate de camerele de supraveghere vanat. In cazul in care, in lista de mai jos, nu gasesti informatia care te intereseaza, contacteaza-ne telefonic sau prin email.

INTREBARI FRECVENTE

Pentru a utiliza camera aveti nevoie de un card SD cu o capacitate de pana la 32 GB, 8 baterii,/acumulatori AA alcaline, si pentru trimiterea pozelor o cartela SIM GSM functionala cu date mobile si SMS-uri disponibile.

Cea mai simpla modalitate este sa introduci cartela SIM intr-un telefon mobil si sa dezactivezi solicitarea codului PIN din meniul Securitate al telefonului.

1. Setări internet APN – Orange
APN: net
Username:
Password:

2. Setări internet APN – Vodafone
APN: internet.vodafone.ro
Username:
Password:
sau
APN: live.vodafone.com

3.Setări internet APN – Telekom
APN: internet.vodafone.ro
Username:
Password:

4. Setări internet mobil – DIGI
APN: internet
Username:
Password:

Dacă descoperiți o neregulă legată de setări internet mobil, vă rog să ma contactati pentru a modifica.

Setările pentru clientul de mail sunt următoarele:

Gmail:
Adresa serverului: smtp.gmail.com
Port SMTP: 465
Nume utilizator: adresa completă de email, de forma utilizator@gmail.com
Parola: parola contului Gmail
SSL: da

Yahoo:
Adresa serverului: smtp.mail.yahoo.com
Port SMTP: 465
Nume utilizator: adresa completă de email, de forma utilizator@yahoo.com
Parola SMTP: parola contului Yahoo
SSL: da

Outlook.com:
Adresa serverului: smtp.live.com
Port SMTP: 465
Nume utilizator: adresa completă de email, de forma utilizator@outlook.com
Parola SMTP: parola contului Outlook
SSL: da

Yandex.com:
Adresa serverului: smtp.yandex.ru
Port SMTP: 465
Nume utilizator: adresa completă de email, de forma utilizator@yandex.com
Parola SMTP: parola contului Yandex
SSL: da

Toate camera de supravgehere vanat furnizate de noi au LED-uri negre invizibile pe timp de noapte atat pentru oameni cat si pentru animale.

REZOLVAREA PROBLEMELOR

  • Asigurați-vă că cardul SD nu este plin. Dacă cardul de memorie este plin, camera nu mai funcționează.
  • Verificați bateriile pentru a vă asigura că bateriile nu sunt descarcate.
  • Asigurați-vă că comutatorul camerei este în poziția “SETUP” și nu în modul “OFF”
  • Verificați dacă cartela SIM este încărcată (credit), internet (date mobile) sa fie activ, PIN de pe cartela sim sa fie eliminat.
  • Asigurați-vă că cartela SIM poate funcționa împreună cu telefonul mobil în timpul utilizării.
  • Verificați dacă semnalul este prea slab sau daca aveti acoperire
  • Verificati daca Interval adica Intervalul prestabilit de declansare a senzorului de miscare sa nu fie mai mica de 1 minut
  • Verificati daca adresele de mail de la EAMIL 1 este scris corect
  • Asigurați-vă că setarea GPRS este setat corect
  • Indeparteaza orice obstacol din fata camerei.
  • Verifica setarile “Sensor level”; pentru conditii atmosferice calde, seteaza-l pe High, pentru temperaturi scazute, seteaza Low